حمایت همه‌جانبه شهردار سال متفاوتی را برای "فردخت" رقم زد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: حمایت همه‌جانبه شهردار کاشان موجب شد تا جشنواره فرهنگی‌هنری فردخت باشکوه‌تر و پررونق‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی فرجی امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در این مراسم که در سالن اجتماعات خانه تاریخی عامری‌ها برگزار شد، به اهمیت و جایگاه پژوهش و نشر مکتوبات در توسعه و پیشرفت حوزه مد و لباس و فرهنگ پوشاک اشاره و اظهار کرد: امیدواریم با توجه به پیشینه تاریخی، فرهنگی و دینی ایران اسلامی، آثار این جشنواره در ارائه الگوی صحیح پوشش عفیفانه به یکی از اهداف مهم و ارزشمند فعالان و دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در سومین دوره برگزاری رویداد "فردخت" شاهد دریافت آثار ماندگاری از سراسر کشور در بخش‌های مختلف بودیم، افزود: در راستای ارتقای کیفی، برگزاری مطلوب این رویداد و فراهم‌سازی زمینه‌های اعتلای بیش از پیش فرهنگ عفاف و حجاب، نیاز است کمیته پایش جشنواره تشکیل شود تا نقاط ضعف، قوت و چالش‌ها و مباحث فنی و علمی مورد بررسی قرار بگیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتباط مؤثر با دفتر مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور و مقامات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بتوانیم جایگاه این جشنواره را تثبیت کنیم تا در قالب تقویم سالیانه و بودجه مصوب این سازمان قرار بگیرد و از پشتیبانی مادی و معنوی لازم برخوردار باشد.

فرجی اضافه کرد: حمایت همه‌جانبه شهردار کاشان موجب شد تا جشنواره فرهنگی‌هنری فردخت، امسال باشکوه‌تر و پررونق‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

به گزارش ایمنا، سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت" با مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با رویکرد پوشاک ایرانی اسلامی در راستای نهادینه شدن حجاب و پوشش اسلامی در جامعه و تقویت پژوهش محوری برگزار شد.

کد خبر 618465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.