پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیژن داوودی امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند با رویکرد حمایتی و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند، افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان، گفت: ۱۰ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان در راستای رفع نیازهای اقتصادی و درمان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: حدود پنج میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح‌های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

داوودی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مددجویان، اضافه کرد: در طی این مدت، هفت میلیارد و ۵۱۶ میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به مددجویان پرداخت شده است. همچنین ۵۲۰ میلیون تومان تسهیلات نیز به دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا، خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان می‌توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

کد خبر 618449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.