تبدیل ۳ طرح شهری بروجرد به بسته گردشگری

شهردار بروجرد گفت: شهرداری با اتصال سه طرح شهری تپه چغا، پارک فدک و پل قلعه حاتم یک بسته گردشگری به منظور توسعه پایدار و رونق هرچه بیشتر شهر ایجاد می‌کند.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ادامه کاشت فضای سبز فاز نخست جاده سلامت تپه شهدا مشهور به (تپه چغا) ادامه دارد و حدود ۱۰۰ نیروی انسانی در حال کاشت و توسعه فضای سبز این تپه هستند.

وی افزود: این پروژه با سرعت خوبی در حال انجام است و گونه‌های مختلف گیاهی در این فضا کاشت می‌شود؛ روشنایی تپه چغا در حال انجام است و امیدواریم روند تکمیل آن هرچه زودتر به پایان برسد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از اقدام‌های خوب شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری اهمیت دادن به این بسته گردشگری است، چراکه معتقد هستیم تپه چغا ظرفیت گردشگری بالایی دارد.

عیدی‌بیرانوند با بیان اینکه ساماندهی پارک فدک در دستور کار است و همراه با تپه چغا و پل قلعه حاتم تبدیل به یک مجموعه گردشگری می‌شود، تصریح کرد: فاز بعدی احداث جاده ساحلی از کنار رودخانه به سمت پل قلعه حاتم در نزدیکی پل تاریخی است.

وی گفت: با اتصال تپه چغا، پارک فدک و پل قلعه حاتم یک بسته گردشگری در شهر بروجرد خواهیم داشت و در صدد هستیم از میدان سردار سلیمانی مسیری احداث شود تا شهروندان از سمت میدان به این مجموعه دسترسی داشته باشند.

کد خبر 618378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.