تعیین تکلیف برج دوقلو، نیازمند همکاری متولیان

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو در این شهر، نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های متولی با شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به روند انتخاب شهردار، اظهار کرد: یک‌سال انتخاب شهردار به تأخیر افتاد، اما زمان‌بر شدن ابلاغ حکم شهردار فعلی به دلیل کم‌کاری اعضای شورای اسلامی نبوده است و شهردار جدید از چند روز قبل مشغول فعالیت شده است و با جدیت امور را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به تغییر نامگذاری روز شهرکرد، افزود: شش سال است که روز نکوداشت شهرکرد برگزار می‌شود، اما مدتی است که نام روز شهرکرد به نام روز استان تغییر یافته است و این موضوع منجر به ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی به شهرداری، اضافه کرد: با توجه به اینکه در سرشماری سال ۹۵ جمعیت شهرکرد کمتر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت بوده است، اعتبارات دولتی به شهرداری اختصاص نمی‌یابد، در صورتی که شهرداری در حال حاضر به ۳۰۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.

حیدری ادامه داد: در راستای ارائه خدمات، شهرداری از دستگاه‌های دولتی ۵۰ میلیارد تومان مطالبه دارد که می‌طلبد این دستگاه‌ها مطالبات را در اسرع وقت پرداخت کنند تا شهرداری بتواند به مردم خدمات بهتری ارائه کند.

وی با اشاره به مشکلات شهر شهرکرد، گفت: تعیین تکلیف برج دوقلو، احداث روگذر و زیرگذر و اجرای ادامه کمربندی ۱۵ خرداد از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در راستای اجرای آن‌ها سایر دستگاه‌های متولی نیز همکاری لازم را با شهرداری به عمل آوردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد دولت سیزدهم را دولت مردمی خواند و گفت: از فرصت ایجادشده برای دریافت اعتبار و کمک به شهر استفاده کرده‌ایم، به گونه‌ای که برای خرید ۱۶ دستگاه اتوبوس رایانه‌ای که ۸۰ درصد توسط دولت و ۲۰ درصد توسط شهرداری پرداخت می‌شود، اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

حیدری افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال‌وبختیاری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای منظریه دریافت شد و همچنین در حوزه آسفالت معابر ۱۴۰۰ تن قیر از دولت و ۷۰۰ تن قیر از بسیج دریافت کرده‌ایم.

کد خبر 618352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.