لزوم جلب رضایت شهروندان با پیاده‌سازی طرح‌های شهری

شهردار شهرکرد گفت: چنانچه تصمیم‌های مدیریت شهری به مرحله اجرا برسد و شورای اسلامی و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر موارد لازم را پیگیری کنند، اعتماد عمومی احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ وظیفه در شهرداری‌ها پیش‌بینی شده است و شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان قرار دارد.

وی افزود: حدود دو دهه است که شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به شکاف ایجاد شده میان مردم و مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات شهروندان، ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی مشکلات شهر می‌تواند شکاف ایجاد شده میان مردم و مدیریت شهری را کاهش دهد تا برای تکمیل پروژه‌ها تصمیم قطعی اتخاذ و اجرایی شود.

واحدیان تاکید کرد: چنانچه تصمیم‌های مدیریت شهری به مرحله اجرا برسد و شورای اسلامی شهر و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهرکرد موارد لازم را پیگیری کنند، اعتماد عمومی احیا می‌شود.

وی اعتمادسازی میان مردم و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: لازم است اعتماد مردمی را به مدیریت شهری بازگردانیم، استفاده از ظرفیت شهروندان در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت و اعتماد آن‌ها باشد.

شهردار شهرکرد افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات، ایجاد حس تعلق به شهر و شنیدن مطالبات مردمی از دیگر راهکارهای جلب اعتماد عمومی است.

کد خبر 618348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.