مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ورود موتورسیکلت به میدان امام (ره) ممنوع می‌شود»، «نمی‌خواهیم فقط نمایش هوشمندسازی بدهیم / رعایت الگوهای مدیریت بحران در بودجه ۱۴۰۲»، «نمی‌خواهیم فقط نمایش هوشمندسازی بدهیم / رعایت الگوهای مدیریت بحران در بودجه ۱۴۰۲»، «بودجه‌ریزی ۳۶۰ درجه‌ای شهرداری اصفهان / تحقق ۴۴ درصدی بودجه درآمدی ۱۴۰۱»، «بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۱ افتتاح می‌شود»، «تقابل درآمدزایی و فرهنگ‌سازی در ایستگاه‌های دوچرخه اصفهان»، «‌حاج‌رسولی‌ها: برآورد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط ۲ مترو»، «چرا برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ نیاز به بازنگری داشت؟»، «لزوم استقرار میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه برای رفع ابهامات شهروندان درباره «اصنو»» و «استفاده از ظرفیت فرهنگسراها برای تحقق جهاد تبیین / لزوم پیگیری حق عوارض آلایندگی شهر» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

ورود موتورسیکلت به میدان امام (ره) ممنوع می‌شود

محمدباقر کلاهدوزان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به معضل ورود موتورسیکلت به میدان امام (ره) و بازار بزرگ اصفهان، گفت: یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان و کسبه از مدیریت شهری، ممانعت از ورود موتورسیکلت به محوطه تاریخی میدان (ره) بوده است.

وی اضافه کرد: به‌زودی ورود موتور سیکلت به میدان امام (ره) با همکاری پلیس و دیگر نهادهای مسئول ممنوع خواهد شد.

نمی‌خواهیم فقط نمایش هوشمندسازی بدهیم / رعایت الگوهای مدیریت بحران در بودجه ۱۴۰۲

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم تدوین بودجه ۱۴۰۲ بر اساس شاخص‌ها، گفت: بودجه‌بندی باید در شهرداری انجام و مشخص شود هزینه‌های شهری منجر به چه اتفاقات مثبتی در تمام حوزه‌ها شده است.

برآورد ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل رینگ چهارم / تکمیل زیرگذر اندیشه تا بهمن‌ماه

اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه برای تکمیل رینگ چهارم ترافیکی هشت تا ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است، گفت: امروز بزرگترین مشکل در مسیر احداث پروژه رینگ چهارم، آزادسازی‌ها است که روند اجرای پروژه را کند کرده است.

بودجه‌ریزی ۳۶۰ درجه‌ای شهرداری اصفهان / تحقق ۴۴ درصدی بودجه درآمدی ۱۴۰۱

مهدی آصالح، مدیر کل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در نیمه نخست سال تدوین برنامه و پروژه‌ها در ذیل برنامه راهبردی سال آینده و در نیمه دوم، بودجه‌ریزی برنامه‌ها و پروژه‌ها و همچنین تعیین درآمد کل و بودجه شهرداری اصفهان انجام می‌شود، البته تلاش شده است بودجه‌ریزی ۳۶۰ درجه‌ای در شهرداری اجرا و با نگاه جامع‌تری بودجه‌ریزی سال آینده انجام شود.

بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۱ افتتاح می‌شود

در پنجمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان روز چهارشنبه _هجدهم آبان‌ماه_ افتتاح شد.

تقابل درآمدزایی و فرهنگ‌سازی در ایستگاه‌های دوچرخه اصفهان

محمدرضا فلاح، عضو کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر با رویکرد اقتصادی به ایستگاه‌های دوچرخه نگاه شود، طرح شکست‌خورده‌ای به نظر می‌رسد، اما از منظر فرهنگ‌سازی سود سرشاری را برای شهر و مدیریت شهری به همراه خواهد داشت، زیرا این اقدام باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

حاج‌رسولی‌ها: برآورد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط ۲ مترو

عباس حاج‌رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مباحث کلیدی از جمله احداث مترو از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر اصفهان است که امیدواریم راه‌اندازی خط متروی کهندژ در آینده نیز گامی در راستای رفع نیاز منطقه رهنان باشد.

چرا برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ نیاز به بازنگری داشت؟

سیدامیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نخستین برنامه پنج ساله برای اصفهان در سال ۸۵ و سپس برنامه‌های ۹۰، ۹۵، ۱۴۰۰ شکل گرفت که نشان دهنده این است که همیشه برای شهر برنامه‌های پنج ساله در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۵ که برنامه سال ۹۰ تدوین می‌شد چشم‌انداز ۲۰ ساله برای شهر تدوین شد که تا ۱۴۰۵ این چشم‌انداز خط مشی اصلی برنامه شهر اصفهان و شهرداری را مشخص می‌کند، ادامه داد: در سال‌های اخیر برای برنامه ۱۴۰۵ اقداماتی توسط اعضای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم انجام و در نهایت این برنامه تدوین شد.

لزوم استقرار میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه برای رفع ابهامات شهروندان درباره «اصنو»

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات مردم پیرامون سامانه اصنو (سرا ۱۰)، گفت: در مناطق پانزده‌گانه شهرداری باید میز خدمت با حضور کارشناس مسلط به نرم‌افزار اصنو (سرای ۱۰) مستقر شود و پاسخگوی سوالات، ابهامات و مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی الکترونیک باشد.

استفاده از ظرفیت فرهنگسراها برای تحقق جهاد تبیین / لزوم پیگیری حق عوارض آلایندگی شهر

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تاکید رهبری در حوزه جهاد تبیین، گفت: انتظار داریم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری از ظرفیت فرهنگسراها و طرح‌های محله‌محور برای تحقق جهاد تبیین بهره ببرد.

کد خبر 618341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.