آمادگی شهرداری سمنان برای انجام عملیات زمستانه

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: نشست کمیته آمادگی عملیات زمستانه با حضور معاون خدمات شهری، معاونان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خالصی‌دوست با تاکید بر لزوم آمادگی شهرداری برای فصول سرد سال، اظهار کرد: نیاز است با بررسی وقایع سال‌های گذشته و پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از سردی هوا و باران و برف، معاونان خدمات شهری مناطق شهری گزارشی از انهار لایروبی شده طی هفته‌های گذشته ارائه دهند.

در ادامه مجتبی اعوانی، رئیس سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری با اشاره به آمادگی کامل نیروهای این سازمان برای پاکسازی جوی‌ها و معابر و رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی، خاطرنشان کرد: تأمین تجهیزات مورد نیاز کارگران از فوریت‌های سازمان است.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری باید هماهنگی‌های لازم را برای تأمین نیروهای کمکی در فصل سرما و بارندگی تحت نظارت معاونت خدمات شهری انجام دهند.

به گزارش ایمنا، نشست کمیته آمادگی عملیات زمستانه با حضور معاون خدمات شهری، معاونان و مدیران شهری سمنان در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد تا نسبت به بازدید و بررسی نقاط پرمخاطره و اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص لایروبی مستمر انهار و سپتینک‌ها، کانال‌های عرضی، حفر و لایروبی چاه‌های جذبی، اصلاح و بازگشایی کانال‌ها و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر اقدامات لازم به عمل آید. همچنین مقرر شد جهت آمادگی سرویس‌ها و ماشین‌آلات، بازدیدهای دوره‌ای مستمر انجام شود.

کد خبر 618326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.