بهسازی و ساماندهی معابر خاکی شهر

شهردار زرند از ساماندهی و بهسازی معابر خاکی سطح شهر با هدف ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر خبر داد و گفت: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها یکی از مطالبات شهروندان است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات جابجایی خط انتقال آب بوستان شهدا خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح بیش از ۲۵۰ متر لوله‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به انجام خواهد رسید.

وی افزود: عبور خط لوله قدیمی از زیر ساختمان‌های مسکونی یکی از دلایل تعویض این خط انتقال است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه آب پایدار فضای سبز رفیوژ میانی و دو سمت بلوار فاطمیه، خیابان شهید خلیلی، شهید قرنی، شهید عربزاده خواهیم بود.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه احیای فضای سبز درختان، گلکاری و ساماندهی رفیوژ میانی بلوار فاطمیه نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: با نصب این خط انتقال شاهد جداسازی آب بوستان شهید قرنی ۲۷، از آب شرب شهری خواهیم بود، امیدوارم این پروژه ظرف چند روز آینده به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: عملیات گودبرداری و چاله زنی، کود دهی درختان بلوار شهید سلیمانی در راستای تقویت درختان و بهبود وضعیت آبیاری آن‌ها توسط توسط نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند در حال انجام است.

نیازمند تأمین قیر هستیم

شهردار زرند از ساماندهی و بهسازی معابر خاکی سطح شهر با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر خبر داد و گفت: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های یکی از مطالبات شهروندان است که امیدوارم با تأمین قیر مورد نیاز بتوانیم بخشی از معابر خاکی را آسفالت کنیم.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه امسال کوچه‌ها و معابری که نیاز به تسطیح داشته باشد در اولویت قرار دارد، افزود: نامناسب بودن وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به دغدغه ساکنان این محله‌ها تبدیل شده و رفع این نارسایی‌ها در اولویت شهرداری است.

کد خبر 618306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.