بدهی پرسپولیس به محمد انصاری پرداخت شد

پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات کورتریک بلژیک در ماجرای انتقال محمد نادری و توافق با بوژیدار رادوشوویچ در دادگاه حکمیت ورزش، باقی‌مانده طلب محمد انصاری به مبلغ یک میلیارد تومان را نیز پرداخت کرد تا چند پرونده در این باشگاه بسته‌ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا درویش طی مدت حضورش در پرسپولیس به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه، تمام بدهی‌های داخلی و خارجی پرسپولیس را پرداخت کرده است تا مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای توسط این سرخ‌پوشان پایتخت وجود نداشته باشد.

در ادامه این اقدامات دو روز پیش بدهی یک میلیاردی باشگاه پرسپولیس به محمد انصاری پرداخت شد تا پرونده او نیز بسته شود. انصاری در طول مدت جدایی‌اش از جمع قرمزها، در چند مرحله مطالبات خود از پرسپولیس را دریافت کرده بود و در نهایت قسط آخر طلب وی به حسابش واریز شد.

سرخ‌پوشان یک‌بدهی سنگین شش‌هزار یورویی از زمان جذب محمد نادری نیز به باشگاه کوتریک بلژیک داشتند که آن را هم بالاخره پس از مدت‌ها و با پیگیری‌های رضا درویش پرداخت کردند.

پرسپولیس ساعاتی پیش نیز با نماینده بوژیدار رادوشوویچ برای پرداخت مطالبات به توافق رسید و به‌نظر می‌رسد این باشگاه برای بارگذاری مدارک جهت گرفتن مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکلی بابت بدهی ندارد.

کد خبر 618289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.