توافق مدیران پرسپولیس با رادوشوویچ

مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشوویچ و بستن پرونده گلر سابق سرخ‌ها در دادگاه حکمیت ورزش، با وی به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمان رفتن بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اهل کروات تیم فوتبال پرسپولیس، پرونده او باز است و قرمزهای پایتخت باید برای خلاص‌شدن از شر حواشی مالی این بازیکن، طلب وی را پرداخت کنند.

ماه‌های گذشته، سرخ‌پوشان پایتخت از سوی فیفا به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) محکوم شده‌اند و باید برای اینکه با مشکلات و چالش‌های جدید خصوصاً در زمینه مجوز حرفه‌ای دچار مشکل نشوند هرچه‌زودتر این مبلغ را پرداخت می‌کردند؛ رضا درویش، مدیرعامل و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس به‌دنبال کاهش این مبلغ بودند و قرار بر این بود درویش برای حضور در دادگاه مربوط به پرونده رادوشوویچ راهی سوئیس شود اما این مسئله منتفی شد.

با این حال، در شرایطی که مدیران پرسپولیس همچنان امیدوار هستند مستندات‌شان در دادگاه عالی ورزش، حکم ۸۶۶ هزار یورویی بوژیدار رادوشوویچ علیه این باشگاه را تا حد زیادی کاهش دهد، شنیده می‌شود در حاشیه جلسه امروز دادگاه CAS، توافقاتی بین نماینده باشگاه پرسپولیس و رادوشووییچ برای بسته‌شدن این پرونده انجام شده است و به‌زودی این ماجرا به‌سود طرفین ختم به‌خیر می‌شود.

کد خبر 618248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.