مبارزه با قاچاق کالا سبب رونق تولید می‌شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف پلیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ هدایت بهرامی امروز_چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_با اشاره به عزم جدی پلیس در راستای مبارزه با قاچاق، اظهار کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، مشخص شد فردی با استفاده از خودروهای شوتی، مقادیر فراوانی لوازم آرایشی و بهداشتی بدون مجوزهای قانونی از شهرهای شمالی کشور تهیه و به شهر تهران منتقل کرده است و با دپوی کالاهای قاچاق در یک باب واحد مسکونی در محدوده خیابان "آفریقا" از طریق فضای مجازی توزیع آنها را می‌کند.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز از محل دقیق دپوی کالاها مطلع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: تیمی از مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی به محل دپوی این اموال اعزام شدند و پس از بررسی اولیه پنج هزار قلم لوازم بهداشتی شامل شامپو، ماسک مو و روغن مو به مارک‌های مختلف بدون شناسه و ثبت در سامانه و بدون گارانتی و بدون کارتن کشف کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد و در این رابطه یک متهم دستگیر شد. مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف این پلیس است.

کد خبر 618238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.