عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آبان‌ماه

در این بسته خبری از اجرای عملیات بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد تا اصلاح نقاط خطرساز شهر بومهن و تکمیل نصب تجهیزات و علائم ترافیکی پل یادگار امام قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد در مراحل نهایی

جواد حیدری، شهردار بجنورد گفت: عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) مرکز استان به مراحل نهایی رسیده است.

۹ نقطه خطرساز شهر در دست اصلاح است

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن گفت: شورای ترافیک شهرستان پردیس ۱۱ نقطه خطرساز در شهر را به ما اعلام کرد که تاکنون ۹ مورد آن در دست اصلاح قرار گرفته است.

احداث پارک کلویر تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی گفت: عملیات احداث فاز نخست پارک محله‌ای در منطقه کلویر دو تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

جمع‌آوری روزانه ۴۰ تن زباله از سطح شهر زرند

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: روزانه بیش از ۴۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود؛ تغییر الگوی مصرف شهروندان و استفاده از مواد غیرقابل بازیافت از مهمترین دلایل افزایش تولید زباله است.

تهیه اطلس کودکان شهرداری رامسر

علی امینی‌شاد، شهردار رامسر از تهیه اطلس کودکان این شهر خبر داد و گفت: لازم است بستر مشارکت‌جویی برای کودکان در خانه و شهر جهت نقش‌آفرینی آن‌ها در آینده شهر فراهم و لایه‌های مختلف اجتماعی در این مسیر دیده شود.

تکمیل نصب تجهیزات و علائم ترافیکی پل یادگار امام قزوین

مجتبی جانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نصب تجهیزات و علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر پل یادگار امام تکمیل شد.‌

اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار خلیج‌فارس رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از احداث روگذر در بلوار خلیج‌فارس در محل میدان تعاون خبر داد و گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار خلیج‌فارس، پروژه دوبانده کردن خیابان پرستار و خیابان جمهوری و اجرای دیوار حائل رودخانه شور به طول ۸۵۰ متر و در ارتفاع پنج متر در حال انجام است.‌

کد خبر 618211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.