ضرورت اجرای طرح ارتقای امنیت در راستای تحقق مطالبات عمومی

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت بین شهروندان با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت بین شهروندان با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با اقدامات فنی، در بازرسی از تعدادی منازل از قبل شناسایی شده، ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۱۴ معتاد و خرده فروش، ۱۰ کیلو و ۶۸۱ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به کشف شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری دو سارق، گفت: دستگیری ۱۶ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت‌ها، توقیف ۵۱ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف، دستگیری سه متهم و کشف شش فقره پرونده جرایم رایانه‌ای و کلاهبرداری از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمان و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کد خبر 618207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.