اعضای شورای شهر مبارکه دغدغه خدمت به مردم را دارند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: تمام اعضای شورای ششم این شهر دغدغه انجام کار، تلاش و خدمت به مردم را دارند.

به گزارش ایمنا، عبدالله وکیلی در جمع مردم محله صادقیه مبارکه، اظهار کرد: شهر مبارکه و محله صادقیه از مردم فهیم و زحمتکشی برخوردار است، هر کاری برای شهروندان این شهر انجام دهیم، کم است.

وی ادامه داد: ضرورت توجه بیشتر به بعضی از محله‌های این شهر از جمله نهچیر، صادقیه، سعادت‌آباد (چاقات)، قلعه و چندین محله دیگر از ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره ششم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره‌های گذشته اقدامات زیادی انجام دادند، اما بعضی نقاط شهر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای انعکاس مشکلات محله‌های مختلف شهر مبارکه به همت روابط عمومی و معاونت فرهنگی شهرداری انجام شده است و حضور شهردار و تیم کامل معاونان شهرداری مبارکه در این محل اقدام بزرگی است که شهروندان می‌توانند هرگونه درخواست از آن‌ها را مطرح کنند.

وکیلی گفت: اهالی محله صادقیه باید یک نفر را به عنوان رابط و نماینده این محل به شهرداری معرفی کنند تا از طریق ارتباط مستقیم با شهردار مبارکه مسائل و مشکلات محله را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌ها و مشکلات مورد نظر اهالی باید بررسی و رفع شود، ادامه داد: درخواست‌های اهالی این محله با اهمیت و قابل توجه است، به‌ویژه مشکل جاده موجود و عرض کم آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وکیلی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد ایستگاه‌های اتوبوس محله صادقیه به درخواست تعدادی از اهالی این محل انجام شد، اما این ایستگاه به دلیل عرض کم خیابان و احتمال بروز حادثه در آخر خیابان استقرار پیدا کرد که امیدواریم اهالی محله بتوانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 618204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.