قاسم‌زاده: دسترسی مردم رهنان به خط دو مترو فراهم می‌شود

شهردار اصفهان با اشاره به مطالبه مردم رهنان برای دسترسی به قطار شهری و ایجاد ایستگاه در این منطقه، گفت: آغاز خط دو قطار شهری از خیابان کهندژ پیش‌بینی شده است که این خط در ادامه به سمت خمینی‌شهر پیش می‌رود، بنابراین در این محور ایستگاه وجود دارد و رهنان را نیز پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در منطقه ۱۱ الگویی است که آن را در سال ۱۴۰۲ در همه مناطق اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها احداث ورزشگاه روباز مجهز به امکانات ورزشی مورد نیاز جوانان است که این ظرفیت‌های ورزشی جدید در شهر و در تمام مناطق باید ایجاد شود، ادامه داد: توجه به محلات و مناطق محروم یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، چراکه این مهم به توسعه و پیشرفت شهر کمک می‌کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بهره‌برداری از ورزشگاه چندمنظوره و افتتاح چند خیابان خدمت کوچکی به مردم منطقه رهنان است، تاکید کرد: باید نقطه به نقطه شهر اصفهان را برای زندگی بهتر شهروندان مهیا کنیم.

وی با اشاره به مطالبه مردم رهنان برای دسترسی به قطار شهری با ایجاد ایستگاه در این منطقه، گفت: آغاز خط دو قطار شهری از خیابان کهندژ پیش‌بینی شده است که این خط در ادامه به سمت خمینی‌شهر عبور می‌کند، بنابراین در این محور ایستگاه وجود دارد و رهنان را پوشش خواهد داد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه رویکرد مدیریت شهر محله‌محوری و محرومیت‌زدایی است، افزود: هر موضوعی که تبدیل به رویکرد می‌شود، تمام اقدامات نیز در راستای آن رویکرد شکل می‌گیرد و به طور قطع در مدیریت شهر نیز این‌گونه خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل میز محلات، تصریح کرد: با توجه به رویکرد محله‌محوری در مدیریت شهری قرار است هر سال از هر منطقه دو محله انتخاب و در صدد رفع مشکلات آنها در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیباسازی اقدام شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تمام رویدادها و اقدامات در محلات با مشارکت مردم شکل خواهد گرفت، در واقع شهروندان در کشف مسئله و ارائه راه‌حل، مدیریت شهر را یاری می‌کنند.

کد خبر 618194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.