جلسه فوری وزیر نفت درخصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت گفت: امروز طی جلسه‌ای با وزیر نفت، درخصوص مباحث مهمی که سودآوری صنعت پتروشیمی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، به گفت‌وگو خواهیم پرداخت که ازجمله آن می‌توان به موضوعاتی همچون اصلاح آیین‌نامه و قوانین مربوط به فرمول نرخ خوراک، واحدهای تامین برق یوتیلیتی‌ها اشاره کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سنا، احمد مهدوی‌ابهری اظهار کرد: انجمن صنایع و فعالان حوزه پتروشیمی امروز جلسه‌ای با وزیر نفت برای بررسی مشکلات و چالش‌های این صنعت برگزار خواهند کرد که طی آن، راهکارهایی که برای حل چالش‌های این صنعت مطرح شده است، کارشناسی شود.

وی افزود: طی این جلسه درخصوص مباحث مهمی که سودآوری صنعت پتروشیمی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، به گفت‌وگو خواهیم پرداخت که ازجمله آن می‌توان به موضوعاتی همچون اصلاح آئین‌نامه و قوانین مربوط به فرمول نرخ خوراک، واحدهای تأمین برق یوتیلیتی‌ها اشاره کرد.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: بحث اصلاح فرمول نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، یکی از موضوعات اصلی است و طی این نشست به دنبال یافتن راهکاری برای ثابت‌شدن فرمول نرخ سوخت ضمن حفظ حاشیه سودآوری این صنعت هستیم.

کد خبر 618191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.