صفیان: محور بلداجی به شلمزار خطرآفرین است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه احداث جاده دسترسی به روستاهای آورگان، سیبک، کلبی بک، گلوگرد و حسین‌آباد باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: محور بلداجی به شلمزار خطرآفرین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی استان، با اشاره به مطالبه‌گر بودن اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بروجن، اظهار کرد: راه مواصلاتی روستای کتک-گندمان-سناجان و جاده نصیرآباد آسفالت مناسبی ندارد و با توجه به اینکه برای جاده ارجنه کارهای مطالعاتی انجام شده است، انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر احداث شود.

وی افزود: به منظور محرومیت‌زدایی در استان، باید ابتدا در حوزه راه‌ها تلاش کنیم تا جان و مال مردم و شهروندان در خطر نباشد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: احداث جاده دسترسی به روستاهای آورگان، سیبک، کلبی بک، گلوگرد و حسین‌آباد باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین یک کیلومتر از جلوی پاسگاه بلداجی تا سه راهی قلعه ممکا و چغاخور با مشکل روشنایی مواجه است.

وی تصریح کرد: با توجه به تردد بالای مردم و خطرآفرین بودن محورهای بلداجی به شلمزار و بلداجی به گندمان، چهاربانده‌کردن جاده‌های مذکور از ضروریات است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه سفر وزیر نفت به استان نزدیک است، اضافه کرد: انتظار می‌رود مدیران حوزه راه استان طرح جاده فرادنبه و حریم لوله گاز که از وسط این شهر گذشته را در این سفر پیگیری کنند.

کد خبر 618156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.