آغاز فاز جدید طرح ساماندهی صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع)

شهردار سمنان گفت: فاز جدید طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع)، همزمان با افتتاح دفتر بهسازی طرح و تخریب املاک تملک شده، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در مراسم ساماندهی صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی با اشاره به پیگیری‌های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و امام‌جمعه سمنان، اظهار کرد: به دلیل گستردگی و اهمیت طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) سمنان، دفتر بهسازی این طرح با هدف هماهنگی و پیشبرد امور ایجاد شد.

در ادامه محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) نقطه عطفی برای مدیریت شهری سمنان است و با توجه به طرح خوبی که شهرداری برای توسعه حرم تهیه کرده و حفظ بافت سنتی در آن لحاظ شده است، به طور قطع با اجرای صحیح طرح برای شهروندان، زائران و گردشگران جذابیت بسیار فراوانی دارد.

به گزارش ایمنا، پس از افتتاح دفتر بهسازی طرح توسط استاندار سمنان، شش پلاک تملک شده از سوی شهرداری در راستای اجرای فاز جدید طرح ساماندهی و توسعه صحن و بازار حرم حضرت یحیی بن موسی (ع) سمنان تخریب شد.

کد خبر 618084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.