جان‌نثاری: ورزشکاران به ریشه خود توجه کنند/پشتیبان هیئت‌های ورزشی هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ۳۲۰ ورزشکار برای رقابت‌های استعدادهای برتر اعزام شدند و ۹۰ مدال کسب کردند، هزاران ورزشکار دیگر در شهر ما وجود دارد که باید استعداد آنها را شکوفا کنیم، نقش اصلی این کار را رؤسای هیئت‌ها بر عهده دارند و ما به عنوان پشتیبان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _سه شنبه هفدهم آبان ماه_ در آئین تجلیل از افتخار آفرینان استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار کرد: جلسه خوبی در حوضه ورزش در استان اصفهان برگزار شده است، ۵۲ هیئت ورزشی در استان داریم که ۳۲۰ ورزشکار جوان و نوجوان برای رقابت‌های استعدادهای برتر اعزام شدند و ۹۰ مدال کسب کردند. بعضی از اعداد را ما فقط می‌شنویم و به راحتی از کنار آن عبور می‌کنیم که نباید اینگونه باشد.

وی ادامه داد: ورزشکاران جوان و نوجوان ما باید بدانند فرزند پدر و مادری هستند که آنها را از هیچ درست کردند یعنی زمانی که نوزاد بودند و کوچک‌ترین تحرکی نداشتند، پدران و مادران زحمت کشیدند تا نوجوانی برومند شوند. در کل حرف ما با ورزشکاران این است که به ریشه خود توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه فقط می‌توانیم از پدران و مادران بابت زحماتی که کشیدند تشکر کنیم، تصریح کرد: پدران و مادران ورزشکاران زحمت کشیدند تا استعداد فرزندانشان شکوفا شود و اگر همکاری نمی‌کردند محال بود استعدادی شناخته شود. چندین سال دیگر وقتی این ورزشکاران به مقامی برسند، نتیجه کار و زحمات پدران و مادران است که تنبلی نکردند و پای فرزند خود ایستادند.

جان‌نثاری در خصوص نقش مسئولین در افتخار آفرینی ورزشکاران، گفت: مسئولین ۳۲۰ ورزشکار به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام کردند و حاصل آن ۹۰ مدال حاصل شده است؛ هزاران ورزشکار با استعداد دیگر در شهر ما وجود دارد که باید استعداد آنها را شکوفا کنیم و نقش اصلی این کار را رؤسای هیئت‌ها بر عهده دارند و ما به عنوان پشتیبان هستیم.

وی افزود: در حوضه ورزش ما تدارکات هیئت‌های ورزشی هستیم و سیاست گذاری ورزش بر عهده این افراد است زیرا متخصص رشته خود هستند و ما به عنوان مسئول اجرایی تنها باید پشتیبانی کنیم. سیاست گذاری ورزش متخصص می‌خواهد و وقتی من از رشته‌های ورزشی اطلاعاتی ندارم نمی‌توانم برای آن تصمیم بگیرم. باید به هیئت‌های ورزشی پر و بال دهیم و امکاناتی فراهم کنیم تا استعدادیابی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیشکسوتی که بالای ۶۰ سال سن دارد و در جلسات شرکت می‌کند باعث برکت جلسه است. خانواده‌هایی که نگران آینده فرزندان خود هستند باید از خانواده ورزشکاران یاد بگیرند که چطور برای فرزند خود وقت می‌گذارند و هزینه می‌کنند.

کد خبر 618057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.