تداوم عملیات زیرسازی در معابر منطقه ۵ ارومیه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات زیرسازی در معابر منطقه پنج شهر در حال انجام است.

اکبر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تداوم عملیات زیرسازی در معابر منطقه پنج شهری ارومیه خبر داد و اظهار کرد: آماده‌سازی و ساماندهی معابر گلشهر دو از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه در حال اجرا است.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات‌های مختلفی در راستای ساماندهی معابر در سطح مناطق پنج‌گانه شهرداری با هدف توسعه و عمران شهری به صورت مستمر و با تلاش نیروهای عمرانی مدیریت شهری در دست اجرا است و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی معابر منطقه دو و عملیات اجرایی پخش آسفالت در خیابان شهید کوهنورد انجام شده است.

قلی‌پور تصریح کرد: آسفالت معابر سطح شهر به دستور شهردار ارومیه با همکاری معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری و با استفاده از توان، امکانات و تجهیزات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام شده است.

وی از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی خیابان شهید زیباسرشت خبر داد و گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در این خیابان واقع در منطقه دو شهرداری ارومیه در حال اجرا است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه افزود: این عملیات عمرانی در معابر سطح منطقه دو با هدف تسهیل در تردد شهروندان در حال انجام است.

کد خبر 618033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.