تجمع مال‌باختگان نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال و شرکت بادران+ عکس

تعدادی از مال‌باختگان شرکت بادران و شاکی از نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال پیش از آغاز مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی در جام‌جهانی، مقابل برج‌میلاد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا دقایقی دیگر مراسم رسمی رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در محل تالار همایش‌های برج‌میلاد و با حضور مدیران فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان و جمعی از پیشکسوتان برگزار می‌شود.

پیش از آغاز این مراسم، تجمع جمعی از مردم در مقابل برج‌میلا مورد توجه و البته غیرقابل پیش‌بینی بود؛ دلیل این تجمع نیز شکایت مال‌باختگان از شهره موسوی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال و مدیرعامل اسبق شرکت بادران‌گستران است؛ موسوی در تاریخ بیست‌وهفتم اسفندماه به اتهام کلاه‌برداری در پرونده رمزارز، بازداشت و در نهایت با رأی دادگاه به زندان منتقل شد اما کماکان به‌عنوان نایب‌رئیس زنان در فدراسیون فوتبال سمت دارد.

در هفته جاری سومین جلسه رسمی اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از زمان ریاست مهدی تاج برپا شد و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها غیبت به‌دلیل حضور در زندان، برای برکنار نشدن از سمت خود در این جلسه حاضر شد؛ این موضوع در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی عصبانیت و خشم مال‌باختگان مربوط به پرونده موسوی را به‌دنبال داشته است.

تجمع مال‌باختگان نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال و شرکت بادران+ عکس

مردم با در دست‌داشتن بنرهایی در اعتراض به حضور موسوی در فدراسیون فوتبال نوشته‌اند:

- نهاد مردمی فدراسیون فوتبال جای کلاه‌بردارانی مثل (شهره موسوی) نیست؛ وزیر محترم ورزش، لطفاً با اخراج نایب‌رئیس کلاهبردار، به داد فوتبال مملکت برسید.

- جای یک کلاهبردار چند هزار میلیاردی (شهره موسوی) که ۵ هزار شاکی دارد در زندان است نه فدراسیون فوتبال!

رییس حراست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با این افراد اظهار کرد: من به عنوان رئیس حراست فدراسیون اعلام می‌کنم موسوی دیگر در فدراسیون حضور نخواهد داشت؛ البته درباره عضویت وی در هیأت رئیسه باید در ادامه تصمیم گیری شود زیرا این یک بحث حقوقی است.

کد خبر 618018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.