بهره‌برداری از روگذر تقاطع میدان امام حسین (ع) تا یک ماه آینده

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: پروژه روگذر تقاطع میدان امام حسین (ع) تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکل یکی از حلقه‌های ترافیکی شهر رفع شود.

سید وحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرعت پروژه‌ها در دو تقاطع پرترافیک میدان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) را افزایش داده‌ایم تا بتوانیم عملیات اجرایی را در مدت زمانی کمتر از زمان مقرر در قرارداد با قرارگاه خاتم به پایان برسانیم، چراکه هر چه زودتر پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد، مشکلات شهروندان در رفت و آمد تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه روگذر تقاطع میدان امام حسین (ع) تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکل یکی از حلقه‌های ترافیکی شهر رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: پروژه دره‌گردو نیز پیشرفت‌های خوبی داشته است و تا کنون زیرساخت‌های شبکه آب، برق، گاز و فیبر نوری به این محدوده منتقل شده است، البته کاربری‌های تجاری همچون کافه و رستوران در این محل فراهم می‌شود.

وی افزود: انتقال آب از قنات وزیری به قنات سپهداری از چاه‌های حفر شده در انتهای خیابان رودکی با کمک شرکت آبفا، اقدام مهمی است که در تأمین آب فضای سبز پروژه دره گردو و راه‌اندازی آب‌نماهای بین‌راهی مؤثر خواهد بود.

میرنظامی ادامه داد: تا کنون محل احداث پست‌های برق نیز مشخص شده است و بخش زیادی از ۷۰ میلیارد تومانی که برای اجرای این پروژه در بودجه پیش‌بینی شده بود، صرف اجرای عملیات و عقد قرارداد با شرکت‌های پیمانکار شده است و آماده‌سازی ورودی دره‌گردو و رودکنار نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

کد خبر 618013

برچسب‌ها