بیستمین شعبه موسسه خیریه شجره طیبه در نائین افتتاح شد

مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه گفت: بیستمین شعبه شهرستانی موسسه خیریه شجره طیبه با شعار «حمایت از استعدادهای درخشان» در شهرستان نایین افتتاح شد.

محمد رضا یزدان پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افتتاح بیستمین شعبه مؤسسه خیریه شجره طیبه در نائین خبر داد و اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ بیستمین شعبه خیریه شجره طیبه در شهرستان نائین افتتاح شد و افتخار ماست که بچه‌های پر استعداد کویر را شناسایی و مورد حمایت قرار دهیم.

وی ادامه داد: مؤسسه خیریه شجره طیبه در سال ۱۳۸۳ به مصداق آیه ۲۴ سوره ابراهیم تأسیس شد و هدف این خیریه، حمایت از استعدادهای درخشان در خانواده‌های نیازمند است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه شجره طیبه تصریح کرد: حق دانش‌آموزان این نیست که با وصف استعدادی که خداوند به آنها عطا کرده از ریل و مسیر توسعه و پیشرفت جا بمانند؛ شعبه این مؤسسه خیریه در شهرستان با استعانت از خداوند متعال، پرقدرت مشغول کار خواهد شد.

در ادامه معاون امور شعب مؤسسه خیریه شجره طیبه گفت: ما در این خیریه شجره تصمیم داریم با یاری خدا، همکاران و دغدغه مندان در جهت رشد علمی دانش‌آموزان بدون هیچ منتی و با حفظ کرامت انسانی‌ها قدم برداریم.

داریوش وکیلی تاکید کرد: هدف بعدی ضمن روشن نگهداشتن چراغ این خیریه در نائین، شناسایی بچه‌های مشمول اساسنامه این مؤسسه خیریه هستند که این مهم با همکاری اداره آموزش و پرورش، امکان پذیر خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: در کنار این مؤسسه، قرض‌الحسنه‌ای با مجوز سازمان اقتصاد اسلامی وجود دارد و درخواست می‌کنیم که مردم با سرمایه گذاری، ما را در پیشبرد اهداف مؤسسه خیریه برای دانش آموزان و نخبگان، یاری دهند؛ چه بسا که دانش آموزان نایینی بتوانند همچون پروفسور سمیعی‌ها به کشور خدمت کنند.

به گزارش ایمنا، مؤسسه خیریه شجره طیبه در شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، مبارکه، آران و بیدگل، گلپایگان، لنجان، تیران و کرون، فریدن، خوانسار، اردستان، فریدون‌شهر، پیربکران، بوئین میاندشت، چادگان و کوهپایه نیز دارای شعب فعال است.

افتتاح این مؤسسه خیریه در نائین با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و مسئولان مؤسسه از استان اصفهان همراه بود.

کد خبر 617995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.