سردار آزمون از لیست بایرلورکوزن خط خورد+ عکس

باشگاه فوتبال بایرلورکوزن اعلام کرد: سردار آزمون که دوران ریکاوری را پشت‌سر می‌گذارد و به‌تازگی کار با توپ را شروع کرده از لیست این تیم برای بازی مقابل کلن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه گذشته و در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و بایرلورکوزن آلمان در چارچوب هفته سوم لیگ‌قهرمانان اروپا، سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش لورکوزن، در حال گرم‌کردن بود که برای تیمش به میدان برود اما به یک‌باره دچار مصدومیت شد و به‌دلیل پارگی ماهیچه فیبر عضلانی ساق پای‌راست از میادین فوتبال فاصله گرفت.

پس از اینکه پیش‌بینی می‌شد سردار آزمون بین شش تا هشت هفته از مستطیل‌سبز دور خواهد بود با هماهنگی انجام‌شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن، سردار زیر نظر کادر فنی و پزشکی تیم‌ملی ازجمله میکائیل موری، برنامه‌های ویژه خود را برای بازگشت هرچه زودتر به میادین انجام داد.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان تا هفتم آبان‌ماه زیر نظر کادر تیم‌ملی به تمرین پرداخت و سپس بر اساس توافق میان فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه آلمانی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر گرفت.

وی از ابتدای هفته جاری در تمرینات بایرلورکوزن پا به توپ شد و این امیدواری را برای کادر فنی تیم‌ملی فوتبال ایران به‌وجود آورد که می‌تواند تا قبل از شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به اردوی ایران اضافه شود و آماده بازی حساس برابر انگلیس شود.

اکنون با اعلام باشگاه بایرلورکوزن، سردار آزمون که دوران ریکاوری را پشت‌سر می‌گذارد و به‌تازگی کار با توپ را شروع کرده از لیست این تیم برای بازی فردا _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ مقابل کلن در چارچوب هفته چهاردهم کنار گذاشته شد.

سردار آزمون از لیست بایرلورکوزن خط خورد+ عکس

کد خبر 617987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.