سرپرستی سازمان‌ لیگ فوتسال از بلاتکلیفی درآمد؟

طبق برخی شنیده‌ها، محمدرضا غفاری که به‌طورموقت امور لیگ‌های فوتسال ایران را انجام می‌دهد به‌عنوان جانشین آرش جابری، رسما سرپرست سازمان‌ لیگ فوتسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌های اخیر پس از برکناری آرش جابری از سرپرستی سازمان‌لیگ فوتسال، امور این سازمان به محمدرضا غفاری عضو سازمان‌لیگ فوتسال که همزمان ریاست هیئت‌فوتبال مرکزی را نیز برعهده دارد، داده شد.

سمت سرپرستی سازمان‌لیگ فوتسال اما کماکان به‌طورقطعی به شخصی سپرده نشده است؛ احسان اصولی عضو و سخنگوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از اشخاصی است که به‌دنبال گرفتن این حکم است و حتی گفته شده بود مهدی تاج تا روزهای آینده او را به این سمت منصوب خواهد کرد اما تا این‌لحظه این خبر تنها در حد شایعه بوده است.

اما با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته جانشین آرش جابری مشخص نشده و پروسه انتخاب رئیس سازمان‌لیگ بیش از حد طولانی شده است، محمدرضا غفاری قرار است به‌صورت رسمی سرپرست سازمان لیگ شود.

ضمن اینکه درحال‌حاضر، کوران مسابقات فوتسال کشور در بخش زنان و مردان و در رده‌های سنی مختلف را پشت‌سر می‌گذاریم و برای برنامه‌ریزی ادامه رقابت‌های فوتسال ایران باید تمام اتفاقات لیگ فوتسال زیر نظر فردی مشخص انجام بپذیرد، از همین‌رو غفاری به‌زودی حکم رسمی‌اش را دریافت خواهد کرد.

کد خبر 617978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.