عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آبان‌ماه

در این بسته خبری از حمل‌ونقل اولویت شهرداری سنندج در اجرای شهر الکترونیک تا برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان در زرند و مرمت خانه محمودی در لار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعمیر و مرمت خانه محمودی لار در دست اجرا است

نواز شریفی لاری، شهردار لار با بیان اینکه تعمیر و مرمت خانه محمودی در حال اجراست، گفت: این اثر به همت شهرداری و با همکاری دوستداران میراث، در حال تعمیر و مرمت است.

حمل‌ونقل اولویت شهرداری سنندج در اجرای شهر الکترونیک

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: حوزه حمل‌ونقل اولویت این شهرداری در اجرای شهر الکترونیک است.

نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز پاسخگوی دغدغه‌های مسجدی است

علیرضا خاکسار، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری نجف‌آباد گفت: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز باید در مناطق مختلف مناسب با رفتارهای اجتماعی به صورت بومی‌تر بازطراحی شود.

ضرورت افزایش بودجه شهرداری / توزیع و تنوع، ۲ ویژگی مورد تاکید در ارائه خدمات

حسن شفیعی، شهردار نائین گفت: در نظر گرفتن بودجه ۳۷ میلیارد تومانی برای شهری همانند نائین، رقم مطلوبی نیست و نیاز به افزایش دارد.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه معبر خلیج فارس

احمد محمدی راستی، شهردار رزن گفت: پروژه معبر خلیج فارس به عرض ۲۶ متر و طول دو کیلومتر با ۹۰ درصد پیشرفت در دست اجرا است.

برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان در زرند

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: برگزاری جشنواره شادی کودک و نوجوان با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان شهر، برگزار می‌شود.

استفاده از پساب در نواحی شهری نیاز به فرآوری دارد

سید رضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: استفاده از پساب در نواحی شهری نیاز به فرآوری و تصفیه مجدد دارد.

بررسی طرح بوستان مهر و پونه در قزوین

محمداسماعیل حافظی، مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: بوستان‌های مهر و پونه واقع در بافت مسکونی شهرک دانش به صورت دو بوستان محلی بوده که وسعت بوستان مهر ۴۴۸۱ مترمربع و بوستان پونه ۲۷۵۳ مترمربع می‌باشد.کشیدگی این دو بوستان به صورت شمالی جنوبی است.‌



کد خبر 617974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.