آغاز عملیات بازگشایی گره ترافیکی خیابان موسوی شهر مراغه

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه گفت: با آغاز عملیات تخریب ساختمان موجود در خیابان موسوی، امروز (سه‌شنبه) مسیر خیابان در این نقطه اصلاح می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گره کور ترافیکی و لاینحل ۳۰ ساله خیابان موسوی شهر مراغه و آزادسازی کامل آن، اظهار کرد: با حضور در خیابان موسوی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در تخریب ساختمان موجود و آزادسازی خیابان مذکور قرار گرفتم.

وی با قدردانی از همت جهادی و اقدامات اعضای شورای اسلامی شهر مراغه به‌ویژه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و شهردار در بازگشایی گره ترافیکی خیابان موسوی، افزود: با به ثمر نشستن زحمات اعضای شورای اسلامی شهر، امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ شاهد هستیم که هرچه سریع‌تر این نقطه از خیابان در این قسمت پرترافیک شهر اصلاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه ادامه داد: با توجه به اینکه شهروندان مراغه در خیابان موسوی در بیشتر اوقات شبانه‌روز با ترافیک سنگین روبه‌رو بودند، آزادسازی این نقطه کور ترافیکی باعث کاهش ترافیک می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات تخریب ساختمان موجود امروز آغاز و مسیر خیابان موسوی در این نقطه اصلاح می‌شود، گفت: رفع موانع و مشکلات ترافیکی در دیگر نقاط شهر مراغه نیز در اولویت دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد.

کد خبر 617858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.