اصلاح‌طلبان، بنزین روی آتش فتنه ریختند

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازخواست همه افرادی که بر آتش فتنه دمیدند، گفت: مردم سیستان‌وبلوچستان مؤمن و متدین هستند و اکنون نیز در مبارزه با اغتشاشگران و ناامن‌کنندگان مرز منطقه شرقی کشور فداکاری‌های زیادی می‌کنند، ماهیت مردم این منطقه و ملت ایران از اغتشاشگران جدا است.

علی‌اکبر علیزاده‌برمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم برخورد جدی با اغتشاشگران اظهار کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این جریان عده‌ای قطعاً ناآگاه هستند و باید کوشش کنیم صف آنها از اغتشاشگران جدا شود، به همین دلیل نیروهای ناجا و بسیج کتک می‌خوردند اما عکس‌العملی نشان ندادند تا حقیقت ماهیت فتنه‌گران آشکار شود.

وی با اشاره به آشکار شدن ماهیت فتنه‌گران در جریانات اخیر افزود: بریدن گردن مأموران نیروی انتظامی، آتش زدن بسیجی، شلیک گلوله به سر و صورت یکی از بسیجیان و اتفاقات دیگر آرام‌آرام نشان داد که جنایتکاران آموزش‌دیده‌ای هستند که هدف آنها شعارهایی که می‌دهند نیست بلکه قصد آنها براندازی نظام و نابودی آن و سوریه کردن ایران است و در حقیقت اغتشاشگران، داعش در یک لباس جدید هستند.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی حادثه تروریستی شاهچراغ را نشان‌دهنده ماهیت این جنایتکاران دانست و گفت: با این جنایت همه متوجه ماهیت این جنایتکاران شدند، اینکه یک تروریست در وقت نماز جماعت مردم را به رگبار ببندد آیا نامی جز تروریسم روی او می‌توان گذاشت؟

وی با اشاره به اینکه پس از حادثه شاه‌چراغ اوضاع به طور کامل یک‌طرفه است، ادامه داد: همه اقشار جامعه اصرار دارند که مسئولان مربوط به ویژه قوه قضائیه باید مدارا و مماشات را کنار بگذارد و با جنایتکارانی که کسب و کار مردم را متوقف کرده‌اند، آرامش مردم را مختل و امنیت مردم را خدشه‌دار کردند، برخورد کند.

علیزاده‌برمی بیانیه مجلس را در راستای ضرورت برخورد محکم و جدی با اغتشاشگران دانست و گفت: در این بیانیه که ۲۲۷ نماینده حاضر در مجلس آن را امضا کردند، تاکید شد که باید مماشات کنار گذاشته شود و اگر با این جنایتکاران برخورد محکم و جدی صورت نگیرد، افراد پیش خدا و ملت مسئول خون‌هایی هستند که از این به بعد ریخته خواهد شد.

وی درباره مواضع افرادی که به اغتشاشات دامن می‌زنند، تصریح کرد: در این مورد فرقی بین عالمان سنی و شیعه نیست، در داخل کشور نیز کسانی به نام اصلاح‌طلبان آمریکایی وجود دارند که در ابتدای این جریان بشکه‌بشکه بنزین روی آشوب ریختند و رهبر معظم انقلاب نیز درباره آن‌ها فرمودند اکنون که ماهیت مشخص شده موضع خود را اعلام کنید اما از این کار خودداری کردند.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازخواست همه افرادی که بر آتش فتنه دمیدند، گفت: شیعه و سنی با هم فرقی ندارند و برادر هستند، مردم سیستان‌وبلوچستان مؤمن و متدین هستند و رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اکنون نیز در مبارزه با اغتشاشگران و ناامن‌کنندگان مرز منطقه شرقی کشور فداکاری‌های زیادی می‌کنند، به طور حتم ماهیت مردم این منطقه و ملت ایران از اغتشاشگران جدا است.

وی افزود: استفاده از نام شیعه یا سنی در این شرایط تنها برای دامن زدن به اختلافات است زیرا در شیعه یا سنی بودن این فتنه‌گران اطمینانی وجود ندارد، بنابراین باید ماهیت آن‌ها برای مردم روشن شود و سپس محاکمه شوند.

کد خبر 617825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.