تیم‌ملی ایران در یک‌چهارم نهایی با آمریکا دیدار می‌کند

در ادامه رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی‌جهان در بوسنی، تیم‌ملی ایران در اولین دیدار از مرحله‌حذفی برابر ژاپن به برتری رسید و فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر آمریکا صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی جهان تا از اول هفته جاری آغاز شده و تا بیستم آبان‌ماه ادامه دارد؛ دو تیم برتر این مسابقات در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ می‌شوند.

عصر امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران با غلبه بر ملی‌پوشان ژاپن به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. شاگردان هادی رضایی در مرحله مقدماتی تیم‌های ملی عراق، قزاقستان و کرواسی را از پیش‌رو برداشته بودند و اکنون یک‌گام به قهرمانی نزدیک‌تر شده‌اند.

همچنین دیدار تیم‌های ملی والیبال‌نشسته آمریکا و عراق در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات قهرمانی‌جهان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آمریکا به پایان رسید. بدین ترتیب تیم‌ملی والیبال‌نشسته آمریکا به‌عنوان حریف ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی معرفی شد.

شاگردان رضایی در سه‌ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۹ برابر سامورایی‌ها به برتری رسیدند.

گفتنی است دیدار این دو تیم برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان، فردا _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ ساعت ۱۱:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 617766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.