پیگیر تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری هستیم

شهردار ارومیه گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری انجام شده است.

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگان استیجاری همانند سایر همکاران ما هستند و تفاوتی از حیث رسیدگی به مشکلات آنان با دیگر کارکنان وجود ندارد.

وی افزود: پیگیری‌های لازم در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری انجام شده است و در تلاش برای حل مشکل تبدیل وضعیت این دسته از همکاران هستیم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن اعتبارات لازم برای تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری در اصلاحیه و متمم بودجه شهرداری و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر در دستور کار شهرداری است.

مهدی‌زاده اضافه کرد: به روش‌های مختلف در حال رایزنی برای ایجاد پست سازمانی متناسب در ساختار تشکیلاتی شهرداری هستیم تا زمینه برای تبدیل وضعیت این گروه از رانندگان فراهم شود.

وی گفت: استعلام لازم درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری از استانداری آذربایجان غربی اخذ و هماهنگی‌های لازم با مراجع بالادستی انجام شده است.

شهردار ارومیه افزود: پیگیر پیش‌نیازهای تبدیل وضعیت همکاران جهت ایجاد تغییرات در چارت سازمانی، ایجاد پست خالی، تأمین اعتبار مورد نیاز و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر به منظور حل مسئله هستیم.

به گزارش ایمنا، ارومیه دومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان غربی است.

کد خبر 617747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    فقط ایثارگر بقیه آدم نیستند