برد مقتدرانه موسوی در دومین مبارزه/ شاهین به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد

شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم بوکس کشورمان در دومین مبارزه خود در مسابقات آسیایی برابر نماینده ترکمنستان به برتری رسید تا علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از روز سه‌شنبه _دهم آبان‌ماه_ در "امان" اردن آغاز و تا روز _ بیست و یکم آبان‌ماه_ ادامه خواهد داشت.

امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در روز هفتم این رقابت‌ها و در مرحله یک‌چهارم، مسلم مقصودی در وزن ۷۱ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم، پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به روی رینگ می‌روند.

شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود رو در روی "ساهدوف محمدمرات" از ترکمنستان قرار گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا مدال برنز آسیا خود را قطعی کند.

موسوی برای صعود به فینال باید روز پنجشنبه – ۱۹ آبان با "نوراکانات راییس" از قزاقستان مبارزه کند.

مسلم مقصودی بوکسور وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف "رستم‌بیک اولو نورالدین" از قرقیزستان دارنده طلا قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ رفت که نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی سکو، از کسب مدال بازماند.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

کد خبر 617722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.