گام محکم ایرانی‌ها در نخستین روز تور آزاد والیبال ساحلی

والیبال ساحلی ایران یک در نخستین مسابقه خود در تور آزاد والیبال ساحلی گام نخست را محکم برداشت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از امروز _دوشنبه شانزدهم آبان_ در بندرعباس آغاز شد و تا روز جمعه ۲۰ آبان ادامه دارد. در سومین مسابقه روز نخست عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی در ترکیب ایران یک و نارش تامپرا و کریشنا راجو مودونوری از تیم هند در قالب گروه A ساعت ۱۵:۵۰ در زمین اصلی به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه ملی‌پوشان کشورمان با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند. حریف کشورمان تنها ۲۵۴ امتیاز تیمی داشت و ایرانی‌ها با کارنامه ۲۱۰۰ امتیازی خود در یک رقابت گرم، توانمندی‌های خود را به رخ کشیدند.

در چهارمین مسابقه تیم‌های چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) با هنگ کنگ یک (پوئی لام وانگ و کیفانگ لام) در گروه C با هم به رقابت پرداختند در این دیدار که به صورت همزمان در زمین دو انجام می‌شد. در این دیدار چینی‌ها دو بر صفر حریف را شکست دادند.

در این دیدار تیم چین یک با امتیاز ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۰ هنگ کنگ یک را مغلوب خود کرد.

جائو شین لی و جونجی لیو در مجموع ۳۲۰۸ امتیاز تیمی در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال دارند و پوئی لام وانگ و کیفانگ لام ۲۰۰ امتیازی هستند.

کد خبر 617712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.