نامگذاری ۳۸ معبر در شهر یزد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در کمیته نامگذاری معابر، از نامگذاری ۳۸ معبر در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدناصر حیدری امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: آمادگی در برابر بحران یک موضوع بسیار جدی است که نیاز به توجه ویژه دارد و با توجه به اهمیت زیاد این موضوع، باید تمام اعضای شورای اسلامی شهر یزد در جریان اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری، قرار گیرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود نشست ویژه شورای اسلامی یزد با موضوع بررسی آمادگی شهرداری این شهر در مواجهه با بحران‌ها به‌ویژه اقداماتی که در زمینه مقابله با سیل انجام شده است، برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در ارتباط با نامگذاری معابر شهر یزد با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر یزد لایحه نامگذاری ۳۸ معبر این شهر به تصویب رسید، گفت: با توجه به درخواست مردمی برای نام گذاری این معابر، نام‌هایی مناسب برای آنها انتخاب شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این لایحه شش مورد نامگذاری شهدای گرانقدر به نام عبدالنبی سالار، امرالله سالاری، محمد حسین جلالیان، محمد صادق تقی زاده، حمید باغشاهی و حبیب‌الله سالاری مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این لایحه تمام معابر بلوار استقلال که قابل شماره‌گذاری نبوده است و نامگذاری نشده بود، به نام‌های جوانمرد، مهدیار، منجی، فرات، تسنیم، جیحون، اروند، کارون، عقیق، فیروزه، مرمر، زمرد، مروارید، یاقوت، الماس، هادی، برکت، صدرا و هدایت نام گذاری شد.

کد خبر 617679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.