۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دستگیری ۴ شرور در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری شدید با سلاح گرم و سرد، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی‌شدن چهار نفر در محدوده شهر ری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد درگیری شدید با سلاح گرم و سرد، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت و زخمی‌شدن چهار نفر در محدوده شهر ری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس اطلاعات در بررسی اولیه مطلع شدند دو برادر شرور و سابقه‌دار در پی اختلافات قبلی با چند نفر دیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم و سرد (قمه) منجر به قطع انگشت و زخمی شدن چهار نفر از آنها شده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران با اقدامات فنی، تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از محل حضور متهمان در پاتوقی در محله شهر ری مطلع و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس اطلاعات شهرستان ری با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی هر دو متهم شرور را دستگیر و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود، با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 617642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.