خسوس کاساس سرمربی تیم‌ ملی عراق را بیشتر بشناسید+عکس

ظهر امروز تیم ملی عراق با عقد قراردادی چهار ساله، دستیار سابق انریکه در تیم ملی اسپانیا و تیم بارسلونا را به‌عنوان سرمربی جدید خود به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژسوس کاساس، دستیار سابق انریکه در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، ظهر امروز با عقد قراردادی چهارساله رسماً هدایت تیم ملی عراق را برعهده گرفت.

بدون تردید نام این سرمربی ۴۸ ساله برای فوتبال‌دوستان ایرانی بسیار آشنا است، چراکه پس از جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس، اخباری مبنی بر پیوستن کاساس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی به گوش می‌رسید.

خسوس کاساس سرمربی تیم‌ملی عراق را بیشتر بشناسید+عکس

با توجه به حضور په‌په لوسادا در کادر فنی سرخ‌ها به عنوان مربی بدنساز، قرمزپوشان امیدوار بودند تا این مربی پل ارتباطی مدیریت باشگاه با ژسوس کاساس باشد و حتی در مقطعی این سرمربی اسپانیایی پیج باشگاه پرسپولیس را هم فالو کرد اما نهایتاً حضور او در ایران منتفی شد.

عکس خسوس کاساس در کنار انریکه 297x300 - بیوگرافی خسوس کاساس دستیار انریکه در اسپانیا

ژسوس کاساس سابقه مربیگری در تیم‌های کادیس، ایبار و واتفورد را هم در کارنامه دارد. وی با تیم بارسلونا و در قامت مربی یک بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان، یک بار لیگ قهرمانان اروپا، دوبار قهرمانی لیگ اسپانیا، یک بار جام قهرمانی یوفا و سه بار جام حذفی اسپانیا کسب کرده است.

با توجه به اینکه وی در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا سابقه فعالیت داشته است به احتمال فراوان تیم ملی عراق با هدایت این سرمربی تغییر و تحولات زیادی را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 617631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.