بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در بهاباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) با حضور جمعی از مردم و خانواده شهدا در شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین حاتمی پیش از ظهر امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی در اغتشاشات اخیر با یکدیگر بسیج شده و اصل نظام را هدف گرفته‌اند.

وی ادامه داد: برخی از افراد کف خیابان و اغتشاشگران نیز جاهل و بعضی نیز غافل هستند که تحت تأثیر القائات و فضاسازی مسموم رسانه‌ها قرار گرفته‌اند که باید از واقعیت‌ها آگاه شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد با اشاره به اینکه اغتشاشات کنونی نتیجه ترس دشمن از اقتدار ایران است افزود: حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) نشان داد که دشمنان نمی‌توانند اقتدار ایران را تحمل کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهیدان این حادثه برای نماز و عبادت به حرم شاهچراغ (ع) مراجعه کرده بودند، شهادت آنان را مظلومانه خواند و افزود: حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) بسیار دردناک بود و موجب اندوه و ناراحتی مردم شد.

وی تاکید کرد: به‌طور قطع انتقام خون این شهید عزیز و دیگر شهدای این حادثه تروریستی ناجوانمردانه را از عاملان اصلی آن که همان آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن‌ها در منطقه یعنی وهابیون سعودی می‌گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار و ایستادگی امروز ایران استکبار جهانی را به خشم آورده است، گفت: اقتدار امروز ایران نشان داد که قدرت پوشالی آمریکا شکست‌پذیر بوده و این ایستادگی دشمنان را خشمگین کرده است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: باید از طریق جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کرد و به روشنگری افکار عمومی پرداخت؛ چراکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است.

کد خبر 617597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.