شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اصفهان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان با حضور ۱۶۸ شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بخشی امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با استقبال مطلوب جامعه کارگری و خانواده‌های آن‌ها روبه‌رو شد.

وی با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان با همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مسئول بخش فنی، انتخاب داوران و نظارت بر اجرای مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ۱۶۸ نفر در این مسابقات حضور یافتند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱۵ نفر زن و ۵۳ نفر مرد بودند، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این مسابقات ۳۲۰ نفر بود که ۱۶۸ نفر حضور یافتند.

وی با بیان اینکه برای این دوره از مسابقات پنج داور زن و پنج داور مرد همکاری داشتند، ادامه داد: این مسابقات در پنج رشته قرائت، تفسیر، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز و حفظ ۱۰ جز برگزار شد، از هر رشته نفرات برتر برای مسابقات کشوری که بهمن‌ماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

کد خبر 617590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.