حضور موثر و فعال «خادم‌یاوران» امنیت بقاع متبرکه اصفهان را تامین کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: حضور موثر و فعال خادم‌یاوران در بقاع متبرکه موجب شد تا امنیت لازم و مصونیت این اماکن مقدس محفوظ بماند و آسیب و تعرضات اجتماعی در این مکان‌ها رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در مراسم «قرار دوازدهم» اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی به ویژه در امامزادگان باعث افتخار است، اظهار کرد: ایجاد بسترهای امن در جامعه را برای نیروی انتظامی تسهیل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اصفهان شهر شهیدان و پایگاه انقلاب است، ادامه داد: علی‌رغم اینکه کینه دشمن در فتنه اخیر بسیار سنگین بود، اما در استان اصفهان فضای امن وجود داشت که علت آن همدلی مردم استان و میزان دشمن‌شناسی آن‌ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در فتنه اخیر در اصفهان کمترین آسیب را شاهد بودیم که از همکاری بسیج در این زمینه قدردانی می‌کنیم، حضور مؤثر و فعال خادم‌یاوران در بقاع متبرکه موجب شد تا امنیت لازم و مصونیت اماکن مقدس محفوظ بماند تا شاهد آسیب و تعرضات اجتماعی نباشیم، در این راستا از ادارات اوقاف استان اصفهان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در این آئین، گفت: در این دوره از مراسم «قرار دوازدهم» میزبان مجاهدانی هستیم که تمام موفقیت‌ها، در سایه چتر امنیت و آرامش این افراد رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه علاوه‌بر تدارک برنامه‌های معمول از جمله ارائه خدمات اجتماعی، از نقش برجسته مدافعان امنیت و مقتدران مظلوم به سهم خود تقدیر و تشکر می‌کنیم و دست توانمند آن‌ها را می‌فشاریم.

کد خبر 617583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.