ظرفیت پارکینگ مجتمع عباسی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ مجتمع عباسی واقع در خیابان آمادگاه با ظرفیت ۱۴۰ دستگاه خودرو تا پایان آذرماه امسال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به قدمت ۵۰ ساله پارکینگ مجتمع عباسی، اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسان مشاور، این پارکینگ ایمنی کافی را ندارد و بخش‌های مختلف آن نیاز به مقاوم‌سازی و بهسازی داشت، به همین منظور با طی مراحل قانونی پارکینگ به صورت موقت تعطیل شد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پارکینگ رو به پایان است، افزود: استحکام‌بخشی و ایمن‌سازی، اصلاح رمپ‌ها، نوسازی شبکه فاضلاب، تهیه و نصب سیستم اعلام حریق و سیستم روشنایی از جمله اقدامات انجام شده در این پارکینگ است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: اساسی‌ترین اقدامی که در پارکینگ مجتمع عباسی انجام شده است، بالا بردن سقف ورودی و خروجی آن است که مشکلات و خطرات زیادی برای خودروها ایجاد کرده بود، به همین منظور سقف ورودی پارکینگ حدود ۵۰ سانتیمتر بلندتر شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت پارکینگ مجتمع عباسی با انجام اقدامات اصلاحی از ۹۰ به ۱۴۰ دستگاه خودرو افزایش پیدا می‌کند که با توجه به موقعیت خاص پارکینگ، تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر دارد.

کلاهدوزان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی احداث پارکینگ مجتمع عباسی، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پارکینگ این مجتمع با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 617541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.