شهرخودرو برای همیشه به تاریخ پیوست!

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، امروز مقابل پارس‌جنوبی جم به‌میدان نرفت و بدین‌ترتیب به‌صورت رسمی از لیگ دسته‌اول کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از سقوط تیم فوتبال شهرخودرو یا همان پدیده به لیگ دسته‌اول، امتیاز این تیم به امید وحدت خراسان واگذار شد؛ تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که به‌دلیل بدهی خارجی و بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات نتوانست به هفته اول لیگ دسته‌اول برسد، هفته دوم را با ۱۳ بازیکن و لیستی متشکل از بازیکنان جوانان و امید آغاز کرد.

شهرخودرو با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌اول، متحمل ۹ شکست شد و بدون‌اینکه گلی بزند، ۴۶ گل از حریفان خود دریافت کرد؛ مشخص بود عمر شهرخودرو به بیشتر از یک نیم‌فصل نیز قد نمی‌دهد و باید با این شرایط وحشتناک، در هفته‌های آتی باید شاهد انحلال یا فروش‌امتیاز نماینده بدون‌صاحب مشهد باشیم.

دو هفته قبل، به‌دنبال حواشی و اتفاقات عجیب شهرخودرو خراسان در هفته‌های اخیر و نتایج فاجعه‌آمیز این تیم، نشست تعیین تکلیف وضعیت حضور باشگاه شهرخودرو در ادامه مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کشور برگزار شد. در پایان این نشست مصوب شد که با توجه به حواشی رخ داده برای باشگاه شهرخودرو (امیدوحدت) در جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال، بازی‌های این تیم در لیگ دسته‌اول به‌مدت حداکثر دو هفته معلق شد تا در آن زمان مالک باشگاه فرصت داشته باشد که برای رفع مشکلات و تعیین وضعیت این باشگاه اقدام کند.

امروز نیز به‌دنبال حاضر نشدن تیم فوتبال شهرخودرو برابر پارس‌جنوبی در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌آزادگان، این تیم به‌صورت رسمی از لیگ دسته‌اول کنار گذاشته شد. همچنین نتایج این تیم در هفته‌های ابتدایی نیز از جدول رده‌بندی پاک می‌شود و سه امتیاز از تیم‌هایی که موفق به شکست‌دادن شهرخودرو شدند، پاک می‌شود.

مشکلات عجیب و غریب شهرخودرو که از در و دیوار مشهد بر سر این تیم می‌بارد و دست‌پخت مسئولان هیئت‌فوتبال این استان که از قضا در فدراسیون فوتبال نیز چند پسته هستند و مدیران شهرخودرو ازجمله فرهاد حمیدوای به‌شمار می‌رود سرنوشتی که کاملاً پیش‌بینی می‌شد و قبل‌تر بر سر تیم‌هایی مانند ابومسلم خراسان و مشکی‌پوشان مشهد آمده بود را برای شهرخودرویی که زمانی در آستانه قهرمانی لیگ‌برتر بود و در لیگ‌قهرمانان آسیا نیز بازی می‌کرد، رقم زد.

شهرخودرو برای همیشه به تاریخ پیوست!

شهرخودرو با این شرایط احتمالاً به دو سطح پایین‌تر یعنی لیگ دسته‌سوم سقوط می‌کند و ادامه حیات آن طبق انتظارات به پاک‌شدن نام این تیم از صفحه تاریخ فوتبال ایران منجر می‌شود.

کد خبر 617456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.