داستان جریمه هر روزه برای خودروهای بدون معاینه فنی چیست؟

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اکثر شهروندان از این موضوع بی‌اطلاع هستند، احتمال جریمه هر روزه برای خودروهای بدون معاینه فنی وجود دارد، لذا ضروری است اطلاع‌رسانی دقیق به آن‌ها صورت گیرد.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و افزایش آلایندگی ناشی از تردد خودروهای بدون معاینه فنی در شهر اصفهان و وجود وارونگی هوا، مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان به صورت مکانیزه با اتصال تمام سامانه‌های ثبت تخلف به سامانه سیمفا نسبت به تشخیص و ارسال تخلفات خودروهای بدون معاینه فنی به پلیس راهور اقدام کرده است.

وی افزود: تمام دوربین‌های نظارتی سطح شهر قابلیت تشخیص معاینه فنی خودروها را دارد و بعضی افراد گمان می‌کنند ارسال نشدن پیامک جریمه به معنی ثبت نشدن تخلف آن‌ها است، این در حالی است که ارسال نشدن پیامک گاهی به دلیل مشکلات اپراتورهای تلفن همراه است و شهروندان برای اطلاع از جریمه معاینه فنی خودرو خود، لازم است به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر شهروندان از این موضوع بی‌اطلاع هستند، احتمال جریمه هر روزه برای خودروهای بدون معاینه فنی وجود دارد، لذا ضروری است اطلاع‌رسانی دقیق به آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر 617395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.