بیرانوند: متحد شده‌ایم تاریخ‌سازی کنیم/چرا همه از مصدومیت من حرف می‌زنند؟!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: حریفان دشواری داریم که کاملا شناخته‌شده هستند، اما برای تاریخ‌سازی متحد شده‌ایم؛ امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی از گروهمان صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌غیر از دو سه نفر که آمده‌اند، دیگر لژیونرها در اردو حضور ندارند، این هفته دوم است که مرتب صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم، همه بچه‌ها آماده هستند و تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر می‌گذاریم، ان‌شاءالله بتوانیم این هفته را با بازی دوستانه‌ای که پیش‌رو داریم خیلی‌خوب تمام کنیم و آماده جام‌جهانی شویم.

وی درخصوص وضعیت فعلی خودش و شناخت از حریفان ایران در جام‌جهانی افزود: شرایط خودم مانند تمام بازیکنان دیگر خوب است، همه برای بازی‌های عالی آماده‌ایم تا مردم را خوشحال کنیم. حریفان ایران را همه می‌شناسند، کارمان خیلی سخت است اما متحد شده‌ایم که بتوانیم تاریخ‌سازی و از گروه‌مان صعود کنیم؛ با تمریناتی که داریم و زحمات کادر فنی تلاش می‌کنیم این اتفاق برای تیم‌ملی رخ بدهد.

گلر تیم‌ملی فوتبال کشورمان در رابطه با پیش‌بینی و امیدواری‌اش از صعود ایران به مرحله‌حذفی جام‌جهانی خاطرنشان کرد: دوره قبل خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم، اکنون همان کادرفنی بازگشته‌اند و شناختی خیلی‌خوبی از بچه‌ها دارند، هرچند زمانمان کم بود.

بیرانوند ادامه داد: با این وجود کی‌روش جام‌جهانی قبلی کنارمان بوده و می‌دانیم از ما چه چیزی می‌خواهد تا در بازی‌ها پیاده کنیم، مسلماً با توضیحات بیشتری که در این مدت به ما داده شانس زیادی داریم تا با توجه به ارائه بازی‌های خیلی‌خوبی که مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادیم به مرحله‌حذفی برسیم و ان‌شاءالله مردم هم دعا کنند که بتوانیم صعود کنیم.

وی با گلایه از صحبت‌هایی که درباره مصدومیتش می‌زنند گفت: یک‌سال است هر کسی می‌آید می‌گوید مصدومیت داری! فکر کنم عملکردم نشان می‌دهد که مشکل خاصی ندارم، نمی‌گویم مصدوم نبودم، یک مصدومیت جزئی داشتم اما به لطف خدا و زحمات کادر پزشکی اکنون مشکل خاصی ندارم.

دروازه‌بان شماره‌یک تیم‌ملی در پایان خاطرنشان کرد: مدتی زیر نظر پزشکان تیم‌ملی و پرسپولیس بودم و تمرینات خاص خودم را انجام می‌دادم. عملکردم در پرسپولیس مشخص بود و تا دقیقه ۹۰ بازی می‌کردم الان هم آماده هستم. نگران هیچ‌چیز نباشید؛ ان‌شاءالله بتوانیم همه مردم را خوشحال کنیم.

کد خبر 617385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.