میرباقری: ضعف‌های سامانه اصنو هرچه زودتر برطرف شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات مردم پیرامون سامانه اصنو (سرا ۱۰)، گفت: می‌خواهیم قبل از اینکه دیگران بر ما خرده بگیرند، خود ایرادها و ضعف‌های سیستم را بشناسیم و برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در نطق میان دستور شصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: مردم ما در روز ۱۳ آبان روحیه تدین و انقلابی‌گری و عشق به اسلام، انقلاب و ایران را نشان دادند؛ امام خمینی (ره) در یکی از بیانات خود فرمودند: «با جرئت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین‌ابن علی (ع) هستند.»

وی با اشاره به یکی دیگر از بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اگر مردم پشتیبان حکومت باشند، آن حکومت سقوط ندارد»، افزود: هیچ نظامی در جهان مانند ایران تا این اندازه فدایی ندارد، ملت ایران تا پای جان، پای کشور خود ایستاده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از سران قوا درخواست کرد: صف افراد منتقد را از اغتشاشگران جدا کنند و برخورد جدی و قاطع‌تری با برهم‌زنندگان نظم و امنیت کشور داشته باشند؛ هنوز شاهد برخورد قاطع و جدی با برخی از معاندانی که اسلحه به روی مردم، نیروی انتظامی و بسیج دست گرفته‌اند، نیستیم و این موضوع دل مؤمنان و انقلابیون را جریحه‌دار کرده است.

وی تاکید کرد: در شأن جامعه نیست که زنان مؤمن و عفیفه ما هنگام بیرون رفتن با چادر نگران و ملتهب باشند.

میرباقری با اشاره به مشکلات مردم پیرامون سامانه اصنو (سرا ۱۰)، تصریح کرد: قرار نیست در کارهای اجرایی دخالت کنیم، اما می‌خواهیم قبل از اینکه دیگران بر ما خرده بگیرند، خود ایرادها و ضعف‌های سیستم را بشناسیم و برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نشستی با معاون شهرسازی شهردار اصفهان مقرر شد برنامه زمان‌بندی تهیه و نسبت به رفع ایرادهای اصنو اقدام شود، البته بعضی موارد و ایرادهای سامانه رفع شده است و مابقی نیز قرار است بر اساس برنامه‌ریزی برطرف شود تا شهرسازی الکترونیک به بهترین نحو در خدمت شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم ارائه آموزش و صدور گواهی جهت ارائه بهتر خدمات از سوی معاونت برنامه‌ریزی، گفت: اگر این اقدام به خوبی انجام شود، مشکلات شهروندان نیز رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه میز خدمت باید در دل محله‌های شهر تشکیل شود و متخصصان پاسخگوی سوالات و نیازهای مردم باشند، گفت: همکاران ما در حوزه درآمد و مالی نیز باید به صورت جدی‌تر فعالیت‌های این حوزه را انجام دهند.

کد خبر 617333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.