حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان یاوه‌گویان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انبوهی از دانش‌آموزان و شهروندان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کردند و صحنه‌ای به یادماندنی شکل گرفت که پاسخی به یاوه‌گویی‌ها به ویژه سخنرانی اخیر رئیس‌‎جمهور آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وفات حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: وفات حضرت معصومه (س)  را تسلیت عرض می‌کنم، همچنین روز فرهنگ عمومی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه روز مبارزه با استکبار جهانی شاهد حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی بودیم، ادامه داد: از تمام مردم کشور به‌ویژه شهروندان تهران بابت حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر می‌کنیم، در اکثر راهپیمایی‌های روز مبارزه با استکبار جهانی حضور داشتم، اما هیچ سالی مانند امسال باشکوه نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: انبوهی از دانش‌آموزان و شهروندان در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و صحنه‌ای به یادماندنی شکل گرفت که پاسخی به یاوه‌گویی‌ها به ویژه سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا بود.

وی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که ایران را آزاد می‌گذاریم؛ این موضوع نه در جلسه خصوصی بلکه در جلسه رسمی با حضور خبرنگاران مطرح شد، اما متوجه ناشایست بودن این صحبت شدند و آن را پس گرفتند به صورتی که سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: «در حال حاضر دلیلی برای از بین رفتن ایران نداریم.»

چمران با اشاره به کینه‌توزی‌های کشور آمریکا نسبت به ایران، خاطرنشان کرد: این افراد از ابتدا در صدد بودند که ایران را به بند بکشند، چراکه آزادی از نظر آن‌ها به بند کشیدن ایران است تا بتوانند به غارت خود ادامه دهند، بی‌تردید باید از ملت ایران برای حضور حماسی در روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین مراسم هفتمین روز شهدای شاهچراغ تقدیر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ در روز گذشته، اضافه کرد: روز گذشته اتفاق بزرگی رقم خورد در صورتی که دشمنان فکر نمی‌کردند چنین موفقیتی حاصل شود، اما این ماهواره‌بر به فضا پرتاب شد و این اتفاق به معنای دستیابی به موشک‌های بلندپرواز حدود ۱۲ هزار کیلومتر بود، از این‌رو می‌توانیم بدون نیاز به ماهواره‌های دیگر، خودمان ماهواره به فضا پرتاب کنیم.

کد خبر 617309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.