حوادث رانندگی در صدر عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حوادث رانندگی درصدر آمار عملیات‌های این سازمان قرار گرفته است.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، علت حوادث رانندگی را وسوسه‌انگیزی جاده‌های خالی و خلوت عنوان و اظهار کرد: واژگونی خودور در ساعات خلوت جاده‌ها و به دنبال آن، سرعت گرفتن راننده‌ها برای رسیدن به مقصد، مهمترین عامل حوادث جاده‌ای است.

وی افزود: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودروی سواری در محور شهید بروجردی (پیچ قلعه حاتم)، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره چهار بلافاصله به محل اعزام شد، این حادثه با واژگونی خودروی پراید و محبوس شدن سه نفر از سرنشینان همراه بود که آتش‌نشانان با رعایت نکات ایمنی و تجهیزات لازم اقدام به رهاسازی سرنشینان و تحویل آنها به عوامل اورژانس کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: امدادرسانی به سانحه تصادف تریلر و کامیون در محور بروجرد اراک، اطفای حریق دو دستگاه خودروی سواری و یک واحد مسکونی در شهرک اندیشه، اطفای آتش‌سوزی یک کارگاه تولید زغال در محور کمربندی، وقوع سه مورد آتش‌سوزی درخت، چهار مورد امدادرسانی به افراد محبوس شده در منزل مسکونی و پنج مورد محبوس شدن در آسانسور از دیگر عملیات‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

موسیوند تصریح کرد: کارکنان سازمان آتش‌نشانی، سیزدهم آبان‌ماه با حضور در مراسم راهپیمایی ضمن آمادگی جهت حوادث احتمالی همگام و هم صدا با مردم ولایتمدار شهرستان، انزجار خود را از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اعلام کردند.

کد خبر 617308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.