عملکرد ضعیف لژیونرهای ایرانی در بازی‌های شب گذشته

شب گذشته لژیونرهای ایرانی برای تیم‌هایشان به‌میدان رفتند و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول مجارستان، تیم فوتبال پوشکاش‌آکادمیکا در خانه متحمل شکست یک بر صفر برابر کیش‌واردا شد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول ماند.

شهاب زاهدی مهاجم گلزن پوشکاش از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت اما موفق به گلزنی نشد و دقیقه ۸۱ تعویض شد و از زمین بازی بیرون رفت؛ زاهدی در بازی گذشته برای پوشکاش دبل کرده بود و منجر به پیروزی خارج از خانه تیمش شد.

در لیگ سگونداویژن اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در بازی بیرون از خانه مقابل لگانس با نتیجه دو بر یک شکست خورد. پونفرادینا با ثبت هفتمین شکست فصل، با ۱۶ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول بیست‌ودو تیمی قرار گرفت.

امیر عابدزاده گلر ملی‌پوش پونفرادینا در برابر لگانس یازدهمین بازی فصل خود را انجام داد و برای دهمین بازی دروازه‌اش باز شد. سه‌شوت به‌سمت دروازه عابدزاده شلیک شد که وی فقط یک سیو به‌ثبت رساند و دو گل دریافت کرد تا عملکرد بسیار ضعیف عابدزاده در آستانه جام‌جهانی ادامه‌دار باشد.

در لیگ دسته‌اول ترکیه، تیم فوتبال آلتای‌اسپور برابر بندیرماسپور صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد؛ محمد نادری ۸۸ دقیقه برای آلتای‌اسپور بازی کرد و عملکرد متوسطی از خود به‌جای گذاشت، گفتنی است آلتای‌اسپور با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد.

تیم فوتبال برنتفورد انگلیس در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر جزیره، با دریافت گل دقیقه ۹۶ برابر ناتینگهام‌فارست به تساوی دو بر دو رسید و پس از لیورپول در رده دهم جدول ایستاد. سامان قدوس از دقیقه ۸۶ برای برنتفورد وارد زمین شد و حدوداً ۱۰ دقیقه فرصت بازی‌کردن پیدا کرد.

کد خبر 617305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.