آمادگی قائم‌شهر برای میزبانی از مناسبت‌های بومی-محلی مازندران

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از آمادگی این شهر برای میزبانی از مناسبت‌های بومی و محلی استان مازندران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد.

جعفر احمدی‌گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روز مازندران» با بیان اینکه قائم‌شهر برای نخستین بار میزبان نمایشگاه بومی روز مازندران است، اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت استانداری مازندران دایر شده است و از جهت نوع برگزاری، یکی از نمایشگاه‌های مورد اقبال و توجه در استان است.

وی با بیان اینکه نمایش سبک زندگی سنتی و دستاوردهای صنعتی و اقتصادی استان در زمینه فعالیت‌های بومی و محلی از اهداف نمایشگاه بومی روز مازندران است، تصریح کرد: به دلیل فاصله مردم از زندگی بومی و روستایی و تمایل به شهرنشینی، این نمایشگاه با ارائه غذاهای سنتی، لباس‌های بومی و محلی، همچنین کالاهای محلی تجاری شده، مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه مسئولان قائم‌شهری و استانداری مازندران تمایل زیادی به تداوم برگزاری این نمایشگاه‌ها دارند، تصریح کرد: این فضاها به تقویت روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان کمک خواهد کرد.

وی ایجاد ارتباط مستقیم با مردم و حفظ زیست‌بوم استان مازندران را از اهداف این نمایشگاه دانست و گفت: تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک در نشستی که با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی می‌کنیم در ایام دیگری همچون شب یلدا و نوروز، نمایشگاه‌های این‌چنینی را داشته باشیم.

کد خبر 617270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.