تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان/ نوجوانان و جوانان دشمن را مأیوس کردند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر ملت ایران نظرات یا اعتراضاتی داشته باشند، هیچ‌وقت حاضر نیستند در زمین شوم دشمن بازی کنند، این بار نیز نقشه‌های شوم دشمن با سیلی محکمی که از مردم می‌خورد، برای چندمین‌بار باطل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ در نطق پیش از دستور شصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: شهرداری در حوزه پدافند و نت (نگهداری و تعمیرات) توفیقاتی داشته است و در کشور رتبه‌های برتری را کسب کرده است.

وی با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: از عموم ملت ایران به خصوص شهروندان اصفهانی که در راهپیمایی این روز خوش درخشیدند و ۱۳ آبانی بی‌نظیر را در طول انقلاب رقم زدند، تقدیر می‌کنیم؛ مردم بصیر همیشه با بهترین درک از شرایط عمل می‌کنند و دشمنان برای چندمین بار درس خواهند گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر ملت ایران نظرات یا اعتراضاتی داشته باشند، هیچ‌وقت حاضر نیستند در زمین شوم دشمن بازی کنند، این بار نیز نقشه‌های شوم دشمن با سیلی محکمی که از مردم می‌خورد، برای چندمین‌بار باطل خواهد شد.

وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان به خوبی با درک و ایمان نسبت به انقلاب و کشور عمل کردند و دشمن از اینکه بتواند از قشر نوجوان و جوانان استفاده کند، مأیوس شده است.

کد خبر 617269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.