بهبود و بازپیرایی فضای سبز شهری آمل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل از اجرای طرح‌های مهم و تحولی این سازمان به منظور بهبود و بازپیرایی فضای سبز شهر، ارتقای زیباسازی و طراوت‌بخشی به محیط شهری خبر داد.

حسن مهدوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، توسعه فضای سبز با هدف ارتقای شرایط زیست‌محیطی، افزایش نشاط عمومی و فراهم کردن محیط‌های شاداب برای تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها را از مهمترین برنامه‌های سازمان دانست و اظهار کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز یکی از عمده‌ترین اماکن گذران اوقات فراغت برای اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: توسعه و بازپیرایی فضای سبز شهری علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز بر روحیه شهروندان و آماده کردن آنان برای تلاش در فعالیت‌های روزمره، مؤثر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل خاطرنشان کرد: این سازمان برنامه‌های جدیدی با انجام کارشناسی و بهره‌گیری از تجربه‌های مدیران واحدهای مختلف و متخصصان مجرب این حوزه در دستور کار دارد.

مهدوی‌فر تصریح کرد: اجرا و تقویت روشنایی پارک‌های سطح شهر، بازطراحی و نورپردازی میدان ۶ بهمن، نورپردازی ریسه‌ای در لچکی، تقاطع، ورودی و بلوارها، راه‌اندازی آب‌نمای نوری در پارک شهرداری، پارک مادر و میدان‌های ۱۷ شهریور، حضرت قائم (عج)، امام رضا (ع)، اجرای نورپردازی پل ابوالشهیدین و پل چهارم و پل پنجم و پارک کاجستان از برنامه‌های در دستور کار سازمان است.

وی اضافه کرد: ایجاد پارک گوزن، پیگیری اجرای طرح آبیاری تحت فشار برای فضای سبز بلوارها، ساخت فروشگاه گل و گیاه در محوطه گلخانه سازمان، اجرای دوره‌های هفتگی آموزش نگهداری گل و گیاهان آپارتمانی برای شهروندان در پارک‌ها، راه‌اندازی طرح امداد گل، ساماندهی و مناسب‌سازی سازه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، طراحی و بازسازی فضای سبز بلوار امام خمینی (ره) و امام رضا (ع)، اجرای تونل گل در ورودی پارک دهکده طلایی و طراحی رمپ شهربازی از برنامه‌های در دستور کار سازمان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل گفت: تقاطع شورای اسلامی شهر حد فاصل اطلس‌پود، ساماندهی انبار واحد زیباسازی، ساماندهی ماشین‌آلات سبک و سنگین و ساماندهی مجموعه سازمانی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این سازمان است.

مهدوی‌فر افزود: طرح‌های در دست اجرای این سازمان با هدف تعیین چشم‌انداز مناسب، زیبایی منظر شهر، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به فضای محیط در مناطق شهری با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال انجام است.

کد خبر 617268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.