توخل شایعات رختکن چلسی را تکذیب کرد!

با وجود شایعاتی مبنی بر نارضایتی بازیکنان تیم فوتبال چلسی، توماس توخل اصرار دارد پیوند محکمی با بازیکنان این تیم داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توخل پس از تنها هفت بازی بعد از شروع فصل و بعد از باخت خارج از خانه مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از باشگاه چلسی اخراج شد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که مالک جدید (تاد بولی) در تابستان پول نقد زیادی پرداخت کرد و ظاهراً هر آنچه را که برای قهرمانی در جام‌های بزرگ با آبی‌ها لازم داشت به توخل داد.

با وجود شایعاتی مبنی بر ناآرامی جو رختکن پس از خروج او، توخل اصرار داشت که تا پایان کارش با بازیکنانش ارتباط نزدیکی داشته است.

او گفت: «من ناراحت هستم زیرا فکر می‌کنم کارم در چلسی به خوبی تمام نشده است. من رابطه فوق العاده‌ای با بازیکنان و کارکنان داشتم.

«ما در روند تغییر مالکیت و تحریم [از سوی دولت بریتانیا] روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته بودیم، و قبل از آن کووید -۱۹ هم بر برنامه‌ها تأثیر منفی گذاشت. من آماده بودم راه طولانی را طی کنم زیرا در چلسی احساس خوشحالی می‌کردم، اما مالکان ایده دیگری داشتند و من باید آن را می‌پذیرفتم‌.»

توخل در سال ۲۰۲۱ جانشین فرانک لمپارد شد و در عرض شش ماه پس از انتصاب به عنوان سرمربی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی فصل گذشته سوم شد و قبل از اخراج غافلگیرکننده در اوایل این فصل، به فینال هر دو جام داخلی رسید.

گفته می‌شود توخل از زمان اخراجش چندین پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر را رد کرده است اما او همچنان به دنبال بازگشت به نیمکت مربیگری است.

چلسی در یکی از بزرگترین آزمون‌های گراهام پاتر به عنوان سرمربی، به مصاف آرسنال می‌رود.

کد خبر 617162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.